Catatan Myazarra

Catatan Myazarra

Monday, February 27, 2012

Kem Jati Diri 2012

Kelakar pun ada...malu pun ada...

Mana tak nya...punya la beriya-iya tak nak turut serta dalam program Kem Jati Diri murid tahun 6 pada 3 Mac ni. Alih-alih...kena jugak pergi. Kakakakakaaka....

Cik Ta dan Mak Ecah pun mcm dh jauh hati je bila aku ckp tak nak pergi. Last-last...semalam bertembung dgn bos...tak pasal2 kena tanya..."Pasal apa pulak kamu tak pergi...ni program thn 6..Penyelaras dan Setiausaha mesti pergi.Mesyuarat nanti..masuk jugak!!"

Hmmph..tak terkata apa2 la aku. Memang le betul tu sebahagian projek aku..tapi kan dh ramai yang pergi..so blh la pantau budak2 tu skali. Tapi bos nk aku pun pergi jugak.

Siap aku tanya lagi kt bos..."...yang NAK pergi ke yang KENA pergi?"
Bos pun terus ckp...KENA pergi...so...speechless la...

Buat Cik Ta, Mak Ecah, Mr Naib S/U...'let the show beginnn..." hahaha...

No comments: